Retreats:

Vores retreats er fredfyldte ophold, hvor du, som gæst, bliver favnet af den vidunderlige ro og den skønne natur, på Stavnsklit, Bornholm.

Stavnsklit er en stor dejlig ejendom, der ligger i skoven, lige ved vandkanten, på strækningen mellem Snogebæk og Dueodde.

Alle retreats har samme grundkerne af ro, natur, nærvær og samvær.

Der er fuld forplejning og alle måltider er nærende og sunde.

Der er 12 pladser på hvert retreat, og alle gæster får eget værelse - medmindre man selvfølgelig ønsker at dele værelse.

Hvert retreat har forskelligt tema og følger husets og årstidernes flow.

I sensommeren, hvor der eksempelvis er sæson for havtorn høst, arrangerer vi retreats, hvor vi plukker, ordner, sylter, koger og juicer de skønne bær.

På alle retreats er der fokus på empowerment - styrkelse af ressourcer, liv og samliv.

Læs mere om de forskellige retreats under hver enkelt retreat.

Rigtig hjertelig velkommen til Ressourceforeningens retreats, som vi holder på Stavnsklit, på Bornholm.

Retreat´s

Sensommer Retreat på Bornholm

KREATIVT RETREAT - SY Camp
D. 26.-29. September, 2019

Tag med på dette dejlige sensommer retreat, og giv dig selv en vidunderlig pause, hvor du lader op og får ny energi.

Retreatet foregår på Stavnsklit, der ligger fredfyldt i skoven, lige ved vandkanten på strækningen mellem Snogebæk og Dueodde, på Bornholm. Læs mere om retreatet her

KREATIVT RETREAT - ULD, STRIK, HÆKLING MV.
D. 3.-6. Oktober, 2019

Strikke-Camp, tre uforstyrrede dage med dejlig mad og skøn natur.
Snup en pause fra hverdagens forpligtelser. Pak en dejlig weekend taske og vær med på dette sensommer retreat, fyldt med natur, nærvær og strikkerier i lange baner. Læs mere om retreatet her
  HØST RETREAT - HAVTORN, ÆBLER MV
D. 10.-13. Oktober, 2019

Giv dig selv et "Helle" og nyd at være med på denne "Mindful weekend" - et skønt sensommer retreat, hvor formålet er at tilbyde dig tre fuldstændig uforstyrrede dage, hvor du kan fylde dig med fred, ro og nydelse fra naturen.

Ren balsam for sjælen. Tank ny energi, spænd af, lad op - og vær med til at sysle med frugt og grønt fra køkkenhaven på Stavnsklit og de omkringliggende gårde. Læs mere om retreatet her

LIVSKRAFT BOOST RETREAT
D. 7.-10. November, 2019

Oplev dig selv, fuld af ro, nærvær og nydelse. Giv dig selv, din krop og din energi et boost uden lige. Mærk ro´en, sans, føl og oplev dig selv blive favnet af naturen og stilheden i og omkring Stavnsklit, hvor dette retreat foregår.
Mærk din egen værdifuldhed, din store betydning og unikke værd. Nyd omsorgen du giver dig selv, ved at have din egen fulde opmærksomhed. Læs mere om retreatet
  Eventyrligt Retreat

Pak en dejlig weekend taske og gør dig klar til at træde ind i eventyret om dig selv og alle dine vidunderlige kræfter.

I skovens dybe stille ro, lige ved vandkanten, udspiller Eventyret om den lille bus, med de mange kræfter sig. Kom og vær med til en weekend fuld af ro, nydelse og personlig udvikling ud over det sædvanlige. Vi drysser med magi og eventyrlige oplæg og øvelser der booster din livskraft, din energi og din begejstring over at være - dig! Læs mere om retreatet her

De forskellige værelser på Stavnsklit.

Alle gæster på retreats får eget værelse, med mindre andet ønskes. På nogle af værelserne er der køjesenge.

Ressourceforeningen | CVR: 36225807 | Bethesdavej 12, Snogebæk, Bornholm - Danmark | ressourceforeningen@gmail.com