RETREAT´s / Retreat d. 15.-17. November, 2019

Eventyrligt Retreat d. 15.-17. November

Velkommen på dette retreat, fyldt med legende læring og personlig udvikling på den virkelig dejlige måde - krydret med masser af ro, nydelse og nærvær i den skønneste natur.

Giv dig selv en pause fra dine forpligtelser. Kom og vær med - træd ind i eventyret om dig selv og dit liv. Mærk din værdifuldhed, din store betydning og dit unikke værd. Bliv begejstret og blive dig selv så bevidst og bekendt - gør dig klar til at nyde tre fuldstændig uforstyrrede dage, fyldt med fred, leg og læring.

Forestil dig, at vi alle, som mennesker, kører rundt i en bus. Bussen er fuld af passagerer, der repræsenterer sider af vores personlighed og følelser.

Hvem styrer din bus? Hvem sidder forrest og hvem sidder bagerst? Hvordan er stemningen i din bus? Nyder alle turen - eller er nogle passagerer lidt beklemte? Hvilke passagerer er du tryg ved? Hvilke kan gøre dig urolig? Får alle passagerer taletid - bliver de hørt, bliver de set? Er der egentlig nogle af dine passagerer, som du har smidt ud af bussen - så de render bag ved og forsøger at følge med, komme med - igen, sammen med alle de andre...

Disse spørgsmål og mange flere, får du rig mulighed for at stille dig selv, på dette sjove, legende og livsbekræftende retreat.

Mærk hvor vidunderligt det er, at give dig selv din fulde opmærksomhed og den omsorg det er, at forbinde dig med alle dine gode kræfter, omfavnet af naturen og i en fredfyldt ramme, fuld af ro, nærvær og nydelse.

Mærk dig selv komme til stede på en virkelig befriende måde, mens du giver dig selv og "din bus" et omsorgsfuldt og kærligt eftersyn. Er der dele af dig, der har lyst til og brug for at blive justeret? Reguleret? Balanceret? ...

Her har du en helt unik chance for at opleve dine egne utrolige kræfter og enestående værdi. Et livsbekræftende selvværds boost uden lige! Gør dig klar til eventyr, leg og magi.

I løbet af weekenden bliver der rig mulighed for at gå ture ved vandet, langs stranden og i skoven. Der vil være god tid til at reflektere, tage notater, føle, sanse, tænke, mærke, nyde ... være dig.

Retreatet er inklusiv en ret så dejlig forplejning. Vi spiser morgenmad kl. 09.00, frokost kl. 13.00 og aftensmad kl. 18.00. Der vil være snacks, lækkerier, frugt mv. i eventyrlige mængder hen over hele weekenden.

Der er morgen yoga kl. 07.00 - 08.15 og aften yoga kl. 20.00 - 21.15, for dem der har lyst. Enkle og helt eventyrlige øvelser, der booster kroppens magi og vidunderlige kræfter, med en skøn afspænding til sidst, der med garanti vil føre dig ud i en fantastisk dag, og en eventyrlig nattesøvn.

Medbring dagbog/notesbog og skriveredskaber - gerne også farveblyanter.

Weekenden er et mix af eventyrlige oplæg, øvelser, refleksion, små yoga øvelser, gå ture, egen tid, eftertænksomhed, sanselighed - alt sammen krydret med nydelse, nærvær og naturens blive favntag. Og så - skal vi selvfølgelig ud og køre en tur i den lille bus, med de mange kræfter.

Pak en lækker weekend taske. Gør dig klar til en fantastisk oplevelse af dig selv og alle dine vidunderlige kræfter og nyd så, at lade dig drage omsorg for mens du bliver så begejstret, bevidst og bekendt med dig selv.

Ankomst:
Fredag d. 15. November kl. 10.00 - 11.00

Afrejse:
Søndag d. 17. November kl. 15.00

Adresse:
Stavnsklit, Bethesdavej 12, 3730 Nexø

Pris:
3.250,00 kr. pr. deltager

Tilmelding:
Tilmeld dig på ressourceforeningen@gmail.com

Indbetaling:
Indbetaling på reg.nr. 9570, konto nr. 11577490 i Danske Bank.
Husk at anføre dit navn + retreat d. 15.-17. november, 2019 på din indbetaling
Din tilmelding er gældende når vi har modtaget din indbetaling.

Afbud:
Din tilmelding er bindende. Bliver du forhindret i at deltage, er du velkommen til at overdrage din plads på retreatet til en anden. Betaling refunderes ikke.

Aflysning:
Skulle det ske, at vi er nødt til at aflyse retreatet, får du besked senest to uger inden og den fulde betaling bliver refunderet.

Rigtig hjertelig velkommen på dette legende, livsbekræftende og helt e v e n t y r l i g e  retreat. Vi glæder os til at mødes med dig på Stavnsklit.

Ressourceforeningen | CVR: 36225807 | Bethesdavej 12, Snogebæk, Bornholm - Danmark | ressourceforeningen@gmail.com